Monday, October 17, 2016

Forex Dag Trading Strategie Video - Hoofstuk 13

Forex Dag Trading Strategie Video hoofstuk 13 Hier is 'n forex dag handel strategie video wat een van die strategieë geopenbaar in die Die forex strategieë Gids vir Dag dek en Swing Handelaars eBook wat later vandeesmaand vrygestel sal word. Die eerste twee voorbeelde ek gaan deur is eksklusief aan Hoofstuk 13 (my verskoning, sê ek Hoofstuk 15 in die video). Die derde voorbeeld wat ek kyk na gebruik 'n strategie uit Hoofstuk 14 asook, want ek wou 'n bietjie meer bevestiging van die sein. Die vakbond setups, toelatingskriteria, tot stilstand kom en winste teikens is almal in detail in die boek, en hopelik hierdie video sal jou help wanneer jy het lees die boek (wanneer sy beskikbaar) om jou begrip stol. Hierdie strategie kan ook gebruik word vir swing handel of selfs 'n lang termyn handel, afhangende van watter tyd raam wat jy op jou grafiek. Ek sal maak video's vir 'n paar van die ander strategieë asook gedek in die komende dae. Forex Dag Trading Strategie Video Hoofstuk 13 Jy kan kyk na hierdie post vir die MT4 sessie highlighter Ek noem in die video: vantagepointtrading / argiewe / 8072


No comments:

Post a Comment