Sunday, October 2, 2016

Forex Agt Uur Chart Challenge

Forex Agt uur Chart Challenge In 'n onlangse berig het ek gevra of jy 'n paar wenke wou op die handel agt uur kaarte in Forex. Die reaksie was oorweldigend. Die post ontvang meer as 100 kommentaar van lesers wil agt uur kaarte te leer. In hierdie post ek gaan 'n een maand uitdaging gestel met die doel om te verseker dat jy 'n meer efficent handelaar. Hoe ek begin handel Agt Uur Charts Tradisioneel mid-range tydperk Forex kaarte is beperk tot vier uur en elke dag. Maar in die laaste paar jaar 'n paar makelaars het 'n nuwe tydsraamwerke ingestel om hul platforms. Ek het eers uit ongeveer agt uur kaarte in die vroeë 2012. Een van my gevorderde kursus studente voorgestel dat die tydperk vir my. Aanvanklik was ek huiwerig oor weg te breek van vier uur en daaglikse tydraamwerk. Na die toets van die agt uur tyd vir 'n paar weke het ek verlief geraak het. Hoekom Agt Uur kaarte? Een van die groot voordele is dat hulle jou tyd te bespaar. Agt uur kaarte moet net nagegaan word elke 8-12 ure, maak dit maklik om hulle te handel rondom 'n besige skedule. Jy mag dink dat die daaglikse kaarte red selfs meer tyd, en sou jy reg wees. Maar daaglikse kaarte het baie minder handel Opstellings as agt uur kaarte. Agt uur kaarte slaan 'n goeie balans tussen tyd gered en hoeveelheid handel setups. Hoe om ontslae te Agt Uur Charts Die maklikste manier om agt uur kaarte te kry, is om tradingview besoek. Ongelukkig is baie makelaars is nog steeds met behulp MT4 wat nie het agt uur kaarte. Daar is 'n MT4 plugin wat agt uur kaarte kan maar dit werk nie vir 'n klomp mense. As jy wil hê dat die MT4 plugin 'n skoot check hierdie onlangse post te gee. Eenvoudige Trading Challenge Nou dat jy weet 'n bietjie oor agt uur kaarte en hoe om dit te gebruik Ek wil jou 'n uitdaging gee. Die uitdaging sal hardloop vir 'n maand, en jou doel sal wees om jou handel te vergemaklik en om 'n paar doeltreffendheid te ontwikkel. Stap een: Kies vier pare Handel vier pare Doeltreffend Normaalweg Ek sê nuwe handelaars om 'n enkele paar pluk en vashou aan dit. Tog is hierdie uitdaging ontwerp vir mense met 'n beperkte handel tyd. Veelvuldige pare is wat nodig is vir hierdie uitdaging om jou kanse van 'n handelsmerk vang maksimeer. Ek sal handel EUR / USD, GBP / USD, AUD / USD en EUR / JPY. Stap Twee: Kies Een Tydraamwerk Hierdie deel is voor die hand liggend is, moet jy die agt uur tyd kies. Skep 'n agt grafiek vir elk van die pare in stap een. Stap Drie: Kies 'n Trading Strategie Ek beveel aan dat jy my eenvoudige Forex strategie gebruik. Ek gebruik 'n kombinasie van ondersteuning en weerstand en kandelaars om terugskrywings handel. Oor die algemeen, ek kry 2-4 setups per week oor die vier pare in stap een. As jy reeds 'n werkende strategie, voel vry om dit te gebruik. Hierdie uitdaging is alles oor die maak van jou 'n meer doeltreffende handelaar. As jou strategie werk, maar jy ambagte mis, kan jy die strategie om die parameters van hierdie uitdaging te pas aan te pas. Stap Vier: Skep 'n Trading Plan Jy moet reeds 'n verhandeling van plan. As jy dit nie doen nie, is jy besig om 'n groot fout. As jy reeds 'n verhandeling van plan kan jy net nodig het om dit aan te pas by hierdie uitdaging. As jy hulp nodig skep moet 'n verhandeling van plan check die gratis forex en geld bestuursplan natuurlik. Stap Vyf: Begin Trading Sodra jy jou handel plan is dit tyd om te begin handel. Die uitdaging is eenvoudig. Jy moet jouself te beperk tot vier pare op die agt uur tydraamwerk. Jy moet probeer om jou kaarte keer elke agt uur te keur. As jy nie kan regkry om jou kaarte wat dikwels probeer om ten minste een keer elke twaalf uur check check. As jy 'n handel opstel, handel dit. Voel vry om outomatiese inskrywings en uitgange gebruik as dit nodig is. Ek hoop dat hierdie uitdaging sal jou toelaat om meer doeltreffend te handel. Keur van jou kaarte keer elke agt uur moet toelaat om handel te pas om 'n besige skedule. Agt Uur Chart Wenke Oor die volgende paar weke sal ek skryf baie oor agt uur grafiek handel. So hou 'n oog uit vir 'n paar meer wenke wat jou sal help in hierdie uitdaging. Neem deel aan hierdie uitdaging? Skryf 'n opmerking hieronder en laat my weet!


No comments:

Post a Comment